document.write('');
به نام وزیر دادگستری، علیه وزیر تعاون! - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 92 مرداد 23 , ساعت 5:7 عصر

وقتی کوچک زاده می تازددددددددددددد...

 

عزیزی در واکنش به سخنان کوچک زاده گفت: آقای کوچک زاده شما به نام وزیر دادگستری، علیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جانباز هستند و بیش از 60 ماه در جبهه بودند صحبت کردید.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به سخنان کوچک زاده که از وقت‌اش برای مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری، در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کرده بود، گفت: چرا می خواهید حماسه سیاسی را بر کام مردم تلخ کنید؟ این حرف ها را زمانی می زدید که خاوری دزد 3 هزار میلیارد را دزدید و رفت. 2 میلیارد سهم خانواده شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان بود. حق اینان چه شد چرا شما نیامدید دفاع کنید آقای کوچک زاده؟

عزیزی با اشاره به سوابق مدیریتی پورمحمدی گفت: محمدی از جوانی و آغاز انقلاب تا الان مسئولیت هایش ادامه دارد. دوستان او را معتمد نظام و دشمنان از او کینه دارند. البته توانایی ایشان بسیار بیشتر از این پست ارزش دارد.

این نماینده مجلس با بیان ویژگی های محمدی از جمله خانواده او که از نوادگان آیت‌اله حایری یزدی از استادان امام سال ها حضور در دفتر مقام معظم رهبری گفت: سپردن مسئولیت های کلان و تایید کننده توانایی های ایشان می باشد. سکان داری وزارت کشور در جایگاه بالایی قرار دارد که با اعتماد ما همراه بود.

وی با اشاره به سوابق علمی او و نادیده گرفتن این سوابق به دلیل سابقه اجرایی پورمحمدی گفت:‌ حضور پورمحمدی در میدان اجرایی محدود به امور ماموری نبوده تمایل به ساختارسازی، کارشناسی محوری از جمله ویژگی های ایشان می باشد و به دلیل مناصبی که داشته اطلاعات بسیاری را در اختیار دارد.

این نماینده مجلس خطاب به دیگر نمایندگان گفت: می دانید که حضور مدیران بی حاشیه و مصلحت فهم خواسته رهبری است به راستی چه کسی بهتر از پورمحمدی است که حاشیه سازی را به مدیریت ترجیح ندهد. مهم ترین نگرانی مجلس التزام به قانون است که پورمحمدی در زمان تصدی بازرسی کل کشور نشان داده که می تواند از این مهم سربلند بیرون بیاید. تاکید همیشه او به شفافیت پاسخگویی، مبارزه با فساد همه نشان دهنده احترام او به قانون است.

وی در پایان گفت: کشور به مدیرانی نیاز دارد که به کار احتیاج دارد و مشخصا پورمحمدی یکی از این مدیران خواهد بود و قطعا در وزارت دادگستری شاهد موفقیت هایشان خواهیم بود و انشاالله با رای بالا به او به شایستگی اعتماد خواهیم کرد.



کل چیزا از اول تا الان