document.write('');
تعویض کلیه کارتهای پایان خدمت تا آخر سال - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 مهر 2 , ساعت 10:16 عصر

 

سردار حمید صدرالسادات در حاشیه برگزاری نخستین کنگره شعر سرباز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: افرادی که هنوز برای تعویض این کارت ها اقدام نکرده اند، خدمات به آنان ارائه نمی شود.

وی افزود: این افراد می توانند با حضور در مراکز پلیس + 10 برای تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت خود  اقدام کنند.

سردار صدرالسادات گفت: در صورتی که دارندگان کارت های معافیت و پایان خدمت برای تعویض کارتهای خود اقدام کنند نام این افراد در نظام جامع به ثبت می رسد و خدمات کلی به آنان ارائه می شود.

وی در ادامه درباره انهدام باند جعل کارت های پایان خدمت و معافیت افزود: پلیس در سه ماه نخست امسال هفت باند جعل این کارت ها را شناسایی و متلاشی کرد.

سردار صدرالسادت درباره مصوبات و دستورالعمل های جدید نظام وظیفه گفت : مصوبات و دستورالعمل ها همانند گذشته است.

وی درباره معافیت دو برادری نیز افزود: ستاد کل نیروهای مسلح ،‌ هنوز نظر موافقی در مورد این معافیت اعلام نکرده است. 

سردار صدرالسادات گفت: میزان اعزام افراد به سربازی به علت کاهش موالید و همچنین گرایش افراد به تحصیلات عالیه شیب پیدا کرده که ستادکل در حال برنامه ریزی برای رفع این مساله است.

وی درباره افزایش حقوق سربازان نیز گفت: هرچند افزایش حقوق سربازان در قانون تعریف شده است اما به دلیل کمبود اعتبارات دولتی تاکنون عملیاتی نشده است.

سردار صدرالسادات درباره دستورالعمل و قوانین جدید ویژه خدمت سربازی گفت : قانون جدیدی برای سربازی نداریم و توضیح و مصاحبه درباره برخی قوانین موجب شده که افراد تصور کنند قانون جدیدی به تصویب رسیده است که این گونه نیست.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص بیشترین تخصص‌ های لازم سربازان در نیروهای مسلح گفت: رشته‌ های فنی، علوم انسانی و پزشکی بیشترین استفاده را در نیروهای مسلح دارند.

سردار صدرالسادات با بیان اینکه پس از افتتاح پایگاه سرباز، اقدامات فرهنگی در این خصوص  افزایش می یابد، گفت: تا پایان امسال همایش علمی خدمت سربازی را برگزار می کنیم که این همایش برای شناسایی ابعاد مختلف سربازی انجام می گیرد.

وی تقویت پایگاه فرهنگی سرباز را در دستور کار سازمان نظام وظیفه دانست و افزود: سعی شده تا همایش های مختلفی درباره عکس ، فیلم و داستان نویسی سربازی برگزار شود.


کل چیزا از اول تا الان