document.write('');
تلاش نماینده مجلس برای وام میلیاردی!!! - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشها چهار گونه اند : دانش فقه برای دین، دانش پزشکی برای تن، دانشنحو برای زبان و ستاره شناسی برای شناخت زمان . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 آذر 11 , ساعت 9:41 عصر
تلاشهای یک نماینده مجلس در آستانه دریافت وام 120 میلیارد تومانی از بانک توسعه تعاون، با هوشیاری مسئولان وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی ناکام ماند.
به گزارش خبرنگار «آینده»، ماه گذشته تنها چند ساعت قبل از دریافت وام 30 میلیون یورویی از سوی شرکت منسوب به یکی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت کار، رفاه و تعاون از این موضوع مطلع شده و توانستند مانع پرداخت وام شوند.
این نماینده مجلس با پیگیری های خود ظرف شش ماه گذشته، توانسته بود موافقت مسئولان این بانک را که از دولت قبل در سمتهای خود باقی مانده بودند، جلب کند و در حالی که شرکت منسوب به وی، تنها گردش مالی 20 میلیون تومانی داشته است، در آستانه دریافت وام 120 میلیارد تومانی، یعنی 6 هزار برابر گردش مالی شرکت قرار گیرد.
جناب نماینده البته توضیح نداده بود در شرایط تحریم و مشکلات شدید اقتصادی مردم، 120 میلیارد تومان را چگونه می خواسته است در شرکت چیپس سازی مرتبطین خود هزینه کند، اما طبیعتا عواقب پرداخت نکردن چنین پولی موجب خواهد شد فشارهای فراوانی به دولت وارد شود.
در حالی که مافیای رسانه ای افراطیون و تعداد زیادی از چهره های سیاسی این جریان، دولت را متهم به استفاده از بولدوزر وداس برای قلع و قمع مدیران شایسته! و پاک دست!! دولت قبل می کنند، این مدیران در حال تاراج باقی مانده بیت المال به سود افراطیون هستند.
سرانجام با کشف موضوع وام مذکور، مدیر عامل بانک توسعه تعاون برکنار می گردد، اما نماینده مذکور که از استانهای شمالی کشور وارد مجلس شده است، با استفاده از مصونیت قانونی، همچنان به انجام وظیفه ! و خدمت به خلق! مشغول است.


کل چیزا از اول تا الان