document.write('');
فحاشی رئیس کمیسیون آموزش مجلس نسبت به وزیر علوم - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانش که به گمراهیت می انجامد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 آبان 19 , ساعت 10:56 عصر

برو به این مرتیکه .... بگو یا این چند نفر را عزل می کند یا با اردنگی از وزارتخانه بیرونش می کنم." این گفته کسیه که با رای مردم روی صندلی مقدس مجلس نشسته


 

 

در جریان حضور برخی از مسئولان حقوقی و پارلمانی دانشگاهی در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس این کمیسیون با رکیک ترین واژه ها، دکتر فرجی دانا وزیر علوم دولت یازدهم را مورد فحاشی و تهدید قرار داد.

به گزارش تیک به نقل از قانون‌آنلاین، یک نماینده مجلس با اعلام این خبر گفت: در پی انتصاب دکتر میلی منفرد و دکتر توفیقی در وزارت علوم، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به یکی از معاونان این وزارتخانه که برای پاسخگویی به نمایندگان در این کمیسیون حضور یافته بود، به وزیر علوم فحاشی کرد.

وی افزود: رئیس کمیسیون خطاب به این معاون وزیر گفته است " برو به این مرتیکه .... بگو یا این چند نفر را عزل می کند یا با اردنگی از وزارتخانه بیرونش می کنم."

در همین حال یک نماینده دیگر مجلس با تایید اظهارات هتاکانه و تهدید آمیز زاهدی تاکید کرد: جای تعجب است که این ادبیات از جانب رئییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و کسی که قبلا وزیر علوم و سفیر ایران در مالزی بوده و باید الگوی جامعه باشد، بیان می شود. این نماینده خواستار واکنش فوری و جدی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به این اظهارات قابل پیگرد و نیز اعاده حیثیت مجلس شد.

به گفته این نماینده، بعد از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از راه های مختلف خود را به عنوان کاندیدای کمیسیون برای وزارت علوم معرفی کرد و برای رسیدن به این مقصود، به لابی های گسترده سیاسی متوسل شد.
این نماینده ادامه داد: میل به قدرت به گونه ای رئیس کمیسیون آموزش مجلس را دچار توهم کرده که می تواند حتی بعد از 24 خرداد نیز در راس وزارت علوم قرار گیرد.

وی افزود: به کارگیری زشت ترین القاب و واژه ها از سوی چنین شخصی، چیزی جز به خطر افتادن منافع شخصی وی و ناراحتی از عدم معرفی ایشان به عنوان وزیر علوم در دولت یازدهم نیست.
اینها همه در حالی است که زاهدی در زمان حضور در راس وزارت علوم، بیشتر مدیران باسابقه را از سمت خود برکنار کرد و افرادی را که هیچ تناسبی با مدیریت دانشگاه نداشتند، از جمله صدرالدین شریعتی را در راس مهمترین مدیریت های دانشگاههای کشور گمارد.

یادآور می شود پیش از این برخی رسانه ها با انتشار اسنادی، موضوع پذیرش خارج از ضوابط محمد هادی زاهدی فرزند رئیس کمیسیون آموزش را در دوره دکتری گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان و انتقال غیرقانونی وی به دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1386 مطرح کرده بودند.


کل چیزا از اول تا الان