document.write('');
آبان 91 - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از خیر پرسیدند فرمود : ] خیر آن نیست که مال و فرزندت بسیار شود ، بلکه خیر آن است که دانشت فراوان گردد و بردبارى‏ات بزرگمقدار ، و بر مردمان سرافرازى کنى به پرستش پروردگار . پس اگر کارى نیک کردى خدا را سپاس گویى و اگر گناه ورزیدى از او آمرزش جویى ، و در دنیا خیرى نبود جز دو کس را : یکى آن که گناهانى ورزید و به توبه آن گناهان را در رسید ، و دیگرى آن که در کارهاى نیکو شتابید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 فروردین 20 , ساعت 8:14 عصر
سه شنبه 92 فروردین 20 , ساعت 8:12 عصر
همه ما دوست داریم پیامک بفرستیم. پیام ها عشق بی پایان و دلبستگی روزافزون ما را نسبت به فردی نشان می دهند. با این حال، چند پیام هست که با فرستادن آنها به مرد زندگی تان، بجای آنکه او را بیشتر جذب کنید، فرارش می دهید.

ادامه مطلب...

سه شنبه 92 فروردین 20 , ساعت 7:49 عصر
سه شنبه 92 فروردین 20 , ساعت 7:47 عصر
یکشنبه 92 فروردین 18 , ساعت 6:33 عصر
یکشنبه 92 فروردین 18 , ساعت 5:51 عصر
یکشنبه 92 فروردین 18 , ساعت 5:35 عصر

به گزارش مشرق، نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت رفاه و فقر شهروندان تهرانی در سالی که گذشت، گفت: اعلام چنین شاخصی نیازمند منابع و مصارف خانوار است. به این معنا که میزان منابع و مصارف باید به صورت روزانه ارزیابی شود تا سرانه درآمد مصرف خانوار نیز مشخص شود.

وی افزود: در سال 91 اگر سرانه درآمد سالانه را 16 میلیون تومان برای خانوار سه نفره در نظر بگیریم، به طور میانگین می‌توان گفت این خانوار در شهر تهران زندگی مطلوبی دارند، اما اگر منابع و سطح مصارف را در نظر بگیریم ، در این صورت نمی‌توان گفت رفاه برای خانوارها وجود دارد یا وضعیت مطلوب است!

ترکی در پاسخ به ایسنا درباره اینکه در سال 91 به علت افزایش قیمت‌های عمومی ، پس‌انداز از سبد خانوارهای تهرانی به ویژه کارمندان حذف شد، نیز گفت: هزینه‌های مصرف در سال 91 بالا بود لذا نمی‌توان پس‌انداز را در سبد خانوار دید چرا که علی‌رغم افزایش درآمد، به علت افزایش قیمت‌ها، مصرف نیز افزایش یافت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران درباره پرداخت یارانه‌ها نیز گفت: پرداخت یارانه‌ها در سال 92 نیز ادامه دارد و بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار پرداخت خواهد شد.

 


یکشنبه 92 فروردین 18 , ساعت 5:23 عصر

به قول معروف نه سوار از پیاده خبر داره و نه سیر از گرسنه؟؟؟؟

ادامه مطلب...

چهارشنبه 92 فروردین 14 , ساعت 11:23 عصر
بامزه‌ترین پیامکی که راجع به دکتر شریعتی خواندم، این بود: هی کچل! آهسته‌تر ...آخرش ما رو به کشتن می‌دی ... شریعتی ترک موتور دکتر چمران.

 

ادامه مطلب...

چهارشنبه 92 فروردین 14 , ساعت 8:48 عصر

دکتر مثل اینکه از این همه خرابکاری همسلکان اخوان یا خبر نداری یا مثل ما همه چیو گل و بلبل می بینی؟؟؟ کدوم خرابکاری اخوان با نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی شده که خبرش نرسیده

 

ادامه مطلب...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

کل چیزا از اول تا الان