document.write('');
رحیمی گفت پول بده تا مجلس را بخرم، هماهنگ شده! - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
 
جمعه 92 اردیبهشت 27 , ساعت 6:50 عصر

یکم دورو برو نگاه کنید ببینید از مجلس گذشته چند نفر تووی این دولت پست دارند ...

وزیر سابق آموزش و پرورش سابق دولت احمدی نژاد، بخشی از پشت پرده طرح مشهور خرید نمایندگان در جریان انتخابات مجلس گذشته را فاش کرد.

علی احمدی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بنده وزیر آموزش و پرورش بودم. یک روز آقای رحیمی معاون حقوقی و مجلس وقت رئیس‌جمهور بدون اطلاع قبلی به دفتر من آمد.

من خوشحال شدم که بالاخره کسی از طرف دولت به عضو دولت و وزارتخانه مربوطه سرزده است. بعد از چاق سلامتی‌ها و خوش‌و‌بش‌ها ایشان به من گفت: "پول بده به من تا مجلس را بخرم". بنده خندیدم و گفتم "منظورتان تعامل با مجلس و حوزه کاری‌تان است؟ بعد از صحبت‌های زیاد رحیمی گفت "نامرد دارم به تو می‌گویم پول بده". من گفتم اگر پول داشتم که آموزش و پرورش این همه بدهی و مشکل نداشت، بعد هم در قامت این دولت این کارها نمی‌گنجد. رحیمی گفت: "من هماهنگ کردم آمدم سراغ تو". من هنوز نمی‌خواهم باور کنم که ایشان در این مورد راست گفته باشد.

معلوم است هماهنگی آقای رحیمی با چه کسی بوده است؟
معلوم است دیگر. من آقای رحیمی را دست به سر کرد‌م و نتیجه‌ این کار این شد که هنوز چند ماه از پایان دولت مانده بود، آقای رحیمی، دکتر حاجی‌بابایی را گزینه رقیب ما قرار داد. پس از این از دولت و مجلس فشارها بر من شروع شد و اتفاقات فراوان دیگری که در این راستا افتاد.

تحلیل‌های سابق با حرف شما منطبق می‌شود که رحیمی نماینده دولت هاشمی در دولت احمدی‌نژاد و نماد نزدیکی احمدی‌نژاد به هاشمی بود و ایشان کارچاق‌کن احمدی‌نژاد بود؟
ایشان هم بود.

دیگر چه کسانی بودند؟
آنها را شما پیدا کنید.



کل چیزا از اول تا الان