document.write('');
نظر مشایی درباره ولایت فقیه - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 اردیبهشت 29 , ساعت 6:7 عصر

شفاف: اسفندیار رحیم مشایی در دیدار شماری از نخبگان استان‌های مختلف کشور با بیان اینکه از من بارها پرسیده اند نظرت راجع به ولایت فقیه چیست؟، گفته است؛ ما امام راحل را با ولایت فقیه باور کردیم و تا آخر پای آن می‌ایستیم.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه بدون مدیریت الهی جامعه به درجات مورد نظر نخواهد رسید و حرکت در برپایی آن مأموریت بلند ملت ایران است، تصریح کرد: با مدیریت الهی است که جامعه می‌تواند به درجات بالای کمال دست پیدا کند.

به گفته مشایی؛ خیلی فکر کردم که چه طور می‌توانیم امام زمان (عج) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از اینکه آشناتر شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آنها به القاب مختلف معرفی می‌کنند ، بهار انسان است. بهار انسانها!

رئیس دبیرخانه ریاست جنبش عدم تعهد با بیان اینکه در انتخابات نیز به این فکر نمی‌کنیم که ما را رد می‌کنند یا نه، اظهار کرد: ما بر اساس یک تکلیف آمده‌ایم و راه نورانی انقلاب پایان ندارد، بلکه هر لحظه اش نسبت به هر لحظه قبل، آغازی جدید است.



کل چیزا از اول تا الان