document.write('');
خودکشی صدا و سیما برای این نامزدها - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان ، شناختن به دل است و اقرار به زبان و با اندامها بردن فرمان . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 خرداد 8 , ساعت 7:21 عصر

آماده باش برای حضور احمدی نژادی دیگر ...

مهندس ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما، بهتر از هر کسی می‌داند که بزرگترین سرمایه هر رسانه‌ای است؛ سرمایه‌ای که اگر از دست برود و سازمان در مسیر اهداف همه مردم ایران نباشد، آن گاه نام سازمان نزد مردم تغییر خواهد کرد. یک تصویر نشان‌دهنده میزان انحراف یکی از زیر مجموعه‌های صدا و سیماست که از مسیر عدالت و انصاف خیلی دور شده است.

در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین شود. این را قانون اساسی می‌گوید. شورایی مرکب از نمایندگان رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی (هر کدام دو نفر) نظارت بر این سازمان را بر عهده دارند تا خط مشی و ترتیب اداره سازمان و نظارت بر آن بر پایه قانون باشد.

اکنون بیژن نوباوه و سید رمضان شجاعی کیاسری به عنوان نمایندگان قوه مققنه، رئیسی و محمد جواد لاریجانی به عنوان نمایندگان قوه قضائیه و غلامحسین الهام و حمید بقایی نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت هستند. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس شورا و آقایان بیژن نوباوه و سید رمضان شجاعی کیاسری به ترتیب به عنوان دبیر و نایب رئیس شورا از سوی اعضا برگزیده شده‌اند.

اگر خطایی در رفتار انتخاباتی صدا و سیما هست، قاعدتا این جمع اکنون باید وظیفه قانونی خود بدانند که از آن جلوگیری کنند. خطاهایی که اگر چه چند سال است علیه آن موضع‌گیری می‌شود، انگار نه انگار که چه خسارات بسیاری به اعتماد مردم می‌زند.

ضرغامی در نشست خبری خود پس از مراسم قرعه کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه یکی از شایبه‌های انتخابات 88 این بود که صداوسیما از نامزد خاصی حمایت می‌کند و حتی در روزهای آخر انتخابات وقت بیشتری به یکی از نامزدها داد، گفت: روال کنونی ما همان روال دوره گذشته انتخابات است. همان گونه که در آن هنگام موضع بی طرف داشتیم، این دوره هم همان روال بی طرفی را خواهیم داشت.

ضرغامی، بی طرفی رسانه ملی را نگاه مدیریت سازمان و رهبری معظم انقلاب دانسته بود که کاملا باید رعایت شود که بزرگترین ناظر آن، مردم هستند و اگر کوچکترین حرکتی در طرفداری از نامزدی ببینند، کاملا مشخص خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری با هشت نامزد برگزار می‌شود؛ اما تصویر زیر نشان می‌دهد که بخشی از صدا و سیما، تنها وجود سه نامزد انتخابات را به رسمیت می‌شناسد و لابد انتظار دارد مردم رئیس جمهور خود را از بین آنها برگزینند.




کل چیزا از اول تا الان