document.write('');
اللهکرم: جنگ دیگری در راه است - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
 
جمعه 92 خرداد 10 , ساعت 9:2 عصر

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسین الله‌کرم ‌در جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و امت حزب‌الله ‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حماسه یک حرکت جهادی است، قیام 15 خرداد، 17 شهریور 57، 22 بهمن 57، دوران دفاع مقدس، 23 تیر 78 و 9 دی 88 حماسه است و حماسه همواره با یک حرکت جهادی است.
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با اشاره به چرایی مطرح کردن حرکت حماسی، گفت: امروز جنگ دیگری در راه است و این جنگ، جنگ سیاسی است و راه مقابله با آن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و در این مسیر باید حرکت حماسی و روبه جلو است.
وی مصداق حماسه را لازمه جایی دانست که کار عادی جواب نمی‌دهد، گفت: این سئوال مطرح است که مگر دشمن چه کرده که دیگر کار عادی جواب نمی‌دهد و در تشریح آن باید بیان شود که پس از روی کار آمدن اوباما مطرح کردند که باید در برابر ایران پیشگیری کنیم که آن روبه بمب و ... نیاورند و باید در مقابله با آنها از طریق اقتصاد و سیاست وارد شویم. جنگ اقتصادی با تحریم‌ها ایجاد کنیم و آنقدر فشار وارد کنیم که مردم را علیه دولت، انقلاب و مسئولان بشورانیم تا آنها دست به اغتشاش و شورش بزنند.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دشمنان نظام می‌خواهند از طریق تحریم سخت طبقه ضعیف را علیه نظام بشورانند.

الله کرم با تاکید بر اینکه در مقابله با توطئه‌های امروز دشمن باید از خودگذشتگی کرد، گفت: باید در یک حماسه سیاسی دشمن را مغلوب التهاب دولت و ملت کرد.
‌استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران افزود: اگر در سال 88 جریان فتنه دست به اغتشاش نمی‌زد دشمن نمی‌توانست این فتنه‌های فلج کننده را به کار ببرد. زمانی که کروبی و موسوی به نتیجه انتخابات اعتراض کردند دشمنان نظام مطرح کردند که حداقل نیمی از کاندیداها به نتیجه انتخابات اعتراض دارند و از آن به عنوان اختلاف بین مردم و دولت یاد کردند و به‌دنبال این بودند که این حرکت را به شورش مردم علیه دولت تبدیل کنند و ما امروز باید با هوشیاری از جایی که ضربه خوردیم به مقابله با دشمن بپردازیم. 
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با تاکید بر مشارکت مردم در عین امنیت تصریح کرد: اگر انتخابات با مشارکت حداکثری مردنم برگزار شود و مردم حمایت و ایستادگی خود پای نظام را به رخ جهانیان بکشند اقدامات دشمنان نظام در راستای تحریم‌های کشور به معنای زیر پا گذاشتن حقوق بشر است و آنها در جهان محکوم می‌شوند.
تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «با حضور گسترده می‌توانیم دشمن را مقبول اراده‌های خود کنیم، بیان داشت: مردم باید در حرکت اولیه به‌طور پرشور در صحنه انتخابات حضور یابند.
 

الله‌کرم  شروع حماسه را از اسفند ماه سال 90 دانست و گفت: علی‌رغم فشارهای متعدد دشمنان نظام که می‌خواستند به واسطه آن بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند اما به فضل خدا و با درایت و راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت بالای ملت غیور ایران اسلامی انتخابات مجلس نهم با مشارکت 65 درصدی مردم رقم خورد و در حالی که دشمنان نظام نهایتاً مشارکت 35 درصدی مردم را پیش‌بینی می‌کردند اما دیدیم مردم با حضور پرشور خود در صحنه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.
وی در ادامه با اشاره به مشارکت بالای مردنم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشارکت 65 درصدی مردم سبب رقم خوردن سومین انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در تاریخ انقلاب شد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران راهپیمایی 22 بهمن 91 را حماسه‌ای دیگر خواند و گفت: علی‌رغم اینکه دشمنان نظام سرمایه 120 میلیاردی کشور را مصادره کرده و اجازه خرید خوراک و دارو را به کشور نمی‌دهند مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ایستادگی و پایداری خود پای نظام را بار دیگر به جهانیان نشان دادند و با حضور پرشور خود نشان دادند که همواره از مسئولان جلوتر هستند.
الله کرم با اکید بر اینکه مردم با حضور به موقع خود در دوران انقلاب، دفاع مقدس و 9 دی 88 به فرمان ولی‌ خود پاسخ دادند، عنوان کرد: مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه طرح پیشگیرانه دشمن در چارچوب تحریم‌ها شکست خورده است، گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات آخرین میخ به تابوت دشمنان نظام زده می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز طرح اوباما و جان کری برای تحریم‌های ایران با شکست روبه‌رو شده است.
تحلیلگر مسائل سیاسی در ارتباط با تهدیدهای جدید آمریکا تصریح کرد: پس از شکست طرح تحریم دشمنان نظام، چند روز پیش اعلام کردند که باید به مردم ایران نشان دهیم اگر به کاندیدایی رای ندهند که نسبت به آمریکا انعطاف دارد به ایران حمله می‌کنیم.
رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله  در پایان خطاب به دشمنان نظام تاکید کرد: دشمنان نظام باید بدانند اگر ما را تهدید نظامی کنند ما فرزند محرم هستیم و اگر تهدیدهای اقتصادی علیه ما دارند بدانند که ما فرزند رمضان هستیم و ما از راه شهدا دست بر نمی‌داریم.


کل چیزا از اول تا الان