document.write('');
برخورد عجیب با حسن روحانی در اهواز - از همه جا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجو، سربلندی دنیا ورستگاری آخرت دارد. [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 92 خرداد 15 , ساعت 12:25 صبح

عجیب نیست چون طرفدارهای احمدی نژاد همین رفتار را با خاتمی کردند

یکی از بینندگان «انتخاب» نوشت:


روز 13 خرداد حضرت حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه دیدارهای انتخاباتی خود با مردم اهواز دیدار داشتند . متاسفانه نکته خجالت آوری که در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری در اهواز به چشم میخورد برخوردهای سخیف و زشتی است که با این مقامات رسمی کشور و انقلاب می شود .
در سال 1376 نیز سیدمحمدخاتمی را به مسجد ارشاد اهواز راه ندادند و ایشان مجبور شدند در بالای بام مسجد حضور یافته و با مردم اهواز دیدار و سخنرانی نماید .
با کمال تاسف جناب آقای دکتر روحانی که مشاور مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری است وارد اهواز شدند و علیرغم هماهنگی بعمل آمده برای دیدار ایشان فضای مناسبی برای ابراز احساسات طرفداران و دیدار با مردم در اختیار ایشان قرار ندادند !
تا ایشان در دیدار با حضرت آیت الله موسوی جزایری گلایه کردند و نماینده محترم ولی فقیه از طریق پیگیری از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان سالن 13 آبان اهواز را برای ایشان هماهنگ فرمودند !
جای خجالت نیست ؟ جناب آقای پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعد از اعلام کاندیداتوری خود به اهواز سفر کردند و مصلی رسمی نماز جمعه اهواز را در اختیار ایشان قرار داده شد ! ولی برای سایر کاندیداها این امکان را فراهم نکردند تا اینگونه و با وساطت امام جمعه محترم فضا در اختیار کاندیدای ریاست جمهوری که مورد اعتماد نظام است و از شورای محترم نگهبان رسما دارای این صلاحیت تشخیص داده شده است قرار دهند .
واقعا کلانشهر اهواز و استان مظلوم ما تاکی باید اینگونه باشد . مدیران استان عزیز ما باید مراقب برخوردهای ناصحیح خود باشند تا فردای انتخابات مجبور به عذرخواهی و التماس نشوند ...


کل چیزا از اول تا الان